• Contact:

    Tel: (+36 70) 60 11 774
    1118 Budapest, Nagyszeben út 24.
    E-mail: matrixfm [@] matrixfm.hu

  • A brand of
    BossConnect Zrt.
    Company reg.: 01 10 048246
    VAT No.: HU25054673
    Tax No.: 25054673-2-43

  • Feedback in 24h

    Thanks!

    Than you for your message. We will contact you soon on your specified access.

    Required fields not completed correctly.

  •  
  • Contact

  •  

A karbantartás-szervezés egyik részterülete, mely gyakran jelenik meg önállóan megvalósítandó igényként. Hatóköre az ügyfélszolgálati workflow-támogatás és ennek kiszolgáló adatnyilvántartása.

A helpdesk/service desk szolgáltatással jól konrollálhatóvá válnak az eseti hiba bejelentések és -elhárítások, ami minkét oldal (a szolgáltatást igénybe vevők és a karbantartási szolgáltató) számára megbízhatóbb folyamatokat erdményez. Ez növeli a vevőelégedettséget, ami önmagában magasabb értékű szolgáltatást jelent, túl a naprakész (percre kész) kontroll által elért konkrét hatékonyság-növekedésen.

Számos iparágban szükséges funkció-sablon a közműszolgáltatóktól az IT helpdesken át a mentőszolgálatokig, ennek megfelelően számos megoldás elérhető. Egy ilyen szoftvernek a létesítménygazdálkodásban való alkalmazhatóságát például a karbantartási pontok meghatározása és struktúrája, vagy az alkalmazott adatbázis-architektúra határozza meg.

 

Feltöltés alatt

Feltöltés alatt

Feltöltés alatt

Feltöltés alatt

Feltöltés alatt

Szükség esetén specifikáljuk az esetleges programkód-szintű egyedi fejlesztéseket, és – mivel adott szoftvert egy adott cég fejleszt, így a termékválasztás után erősen korlátozott a fejlesztői versenyhelyzet – ennek független kontrollját és tesztelését is biztosítjuk. Mivel a kódszintű módosításokat általában minden egyes frissítés után ismét el kell végezni és alaposan letesztelni, “dobozos” szoftver esetén az egyedi igényeket lehetőség szerint adatbázis-oldali (pl. Oracle, SQL) fejlesztéssel valósítjuk meg.

side oldal

  • List Item
  • List Item
  • List Item